LinkedinMailTeam

Barbara van Duin, Customer Experience Professional & Oprichter in-Novation

Mensen bij elkaar brengen die normaal gesproken niet met elkaar werken of praten. De verbinding tussen deze mensen vinden en de creativiteit en wijsheid van de groep naar boven halen. Zorgen voor goede discussies, en dat wat daaruit ontstaat samen aandacht geven en laten bloeien. Dat faciliteer ik, met veel passie en geduld.

Oog hebben voor de ervaringen van klanten en medewerkers. Een prachtige klantbeleving ontwerpen, om vervolgens met lef en doorzettingsvermogen de nieuwe ideeën te laten groeien en een business kans te geven. Dat zijn de principes van waaruit ik werk: Caring voor de menselijke beleving en Daring om er als ondernemer voor te gaan.

Met mij ga je door tot we de juiste innovatie of verbetering hebben gevonden en het resultaat er is.

Vakgebieden:

  • Innovator
  • Business development
  • Customer experience
  • Customer journey mapping
  • Employee journey mapping
  • Facilitator van onderzoek- en ontwerpworkshops
  • Design new business
  • Deep democracy
  • Duits, Engels, Nederlands

Gewerkt voor grote merken:

  • Total
  • Mazda
  • ING
  • KVK
  • Stichting Humankind
  • Stichting Philadelphia
  • Essent
  • Energiedirect
  • VodafoneZiggo
  • UBS (Zwitserland)