Training – Employee journey mapping

Binnen beginnen, is buiten winnen!

Medewerkers hebben een sleutelpositie wanneer het gaat om de loyaliteit van klanten en de beleving van het merk. Zij geven het merk en de interactie met de organisatie tenslotte vorm en karakter. Belangrijk dus om te weten wat jouw medewerkers nodig hebben om de gewenste klantbeleving over te brengen.

Employee journey mapping is bij uitstek geschikt om in korte tijd het gedrag en de beleving van medewerkers in kaart te brengen, te begrijpen en te visualiseren. Deze krachtige tool helpt jou om aan de beleving van je medewerkers een betekenisvolle invulling te geven, wat weer impact heeft op de loyaliteit van je medewerkers en op het succes van je bedrijf.

Trainingsdatum: nader te bepalen 

Wat levert het op

  • Inzicht in de beleving van medewerkers;
  • Begrijpen wat voor medewerkers echt belangrijk is en waar de knelpunten zitten;
  • Verbetering van cohesie en samenwerking binnen en tussen afdelingen;
  • Bewustwording, begrip en positieve energie;
  • Ontdekken van lange termijn oplossingen die ook positieve impact hebben op je klanten;
  • Identificeren van quick-wins waar je morgen al mee kunt beginnen;
  • Mogelijkheden voor verbetering van interne processen en communicatie.

Deze training is geschikt voor alle HR-professionals, recruiters, managers maar ook brand managers of marketeers die zich voor zowel de beleving van klanten, als medewerkers verantwoordelijk voelen.

Inhoud

  • De theorie achter employee journey mapping
  • Employee journey mapping in 6 eenvoudige stappen
  • Voorbereiding en facilitatie van een employee journey mapping workshop
  • Doorlopen en oefenen van een fictieve employee journey mapping
  • Pijnpunten en momenten van de waarheid voor de medewerker
  • Praktische tips; do’s en don’ts uit de praktijk

Inbegrepen

  • Theorie
  • Alle canvassen
  • Bewijs van deelname
  • Vrijblijvend lid van een waardevol netwerk, waar je ervaringen kunt uitwisselen, energie op kunt doen en kunt sparren

Details

  • Datum: nader te bepalen
  • Dit is een live training
  • Locatie: Space to Create, Utrecht

De trainer

Barbara van Duin (in-Novation) leert je in een tijdsbestek van 2 dagdelen alles wat je weten moet om zelfstandig, zowel offline als online, een employee journey te kunnen mappen.

Barbara van DuinBarbara van Duin
Certified Customer Experience Professional (CCXP)