Op de hoogte blijven…

Blijf via onze updates op de hoogte van onze activiteiten, de laatste ontwikkelingen en Customer Experience nieuws.

Online werksessies in-Novation

De voordelen van online werksessies

Nu het ernaar uitziet dat we ook de komende winter vanuit huis en dus op afstand met elkaar zullen werken, is het tijd om het samenwerken met de verschillende stakeholders en het co-creëren met je klanten op een nieuwe manier aan te pakken. Gelukkig zijn daar goede online tools voor…

Lees meer
Succesvolle Service Design training

Service Design training succesvol afgerond

Op 18 & 25 september 2020 heeft een groep  professionals die meer vanuit de klant willen innoveren onze training Service Design met veel enthousiasme gevolgd en succesvol afgerond. Ze hebben geleerd wat de methode Service Design inhoudt en wat het oplevert.

Lees meer
Online training Customer Journey Mapping succesvol afgerond

Hoera, geslaagd!

Op donderdag 4 mei hebben we met een kleine, zeer gemotiveerde groep de eerste online training Customer Journey Mapping succesvol afgerond. Wil jij ook leren om zelfstandig een customer journey te kunnen mappen? Dan kan! Meld je nu aan.

Lees meer