PERSOONLIJKE ONTWIKKELING…

Onze ontwikkelmodules zijn trainingen on-the-job, waarbij je de theorie direct toepast op je eigen casus, inclusief een aantal coachingsuren on the job.

ONZE TRAINERS EN COACHES

Wij helpen onze klanten oog te hebben voor de diversiteit aan behoefte, kennis en beleving van hun (potentiële) klanten en medewerkers, om van daaruit vernieuwende concepten en verbeteringen te ontwikkelen. Het liefste doen we dit keten overstijgend. Onze methodes zijn gefundeerd en bewezen, maar eenvoudig opgeschreven en daardoor eigen te maken.

Hoe vaak ben jij naar een training geweest, heb je hierin geïnvesteerd, kom je terug en doe je er vervolgens niets mee? Onze methodes staan dicht bij de praktijk en zijn daardoor voor de meesten direct toepasbaar. Bij ons werk je altijd aan een casus. De ene keer aan een voorbeeld casus en de andere keer neem jij je eigen casus mee en werk je in een training aan concrete resultaten voor je bedrijf. Op deze manier hebben we al diverse medewerkers van klanten getraind, zoals KVK, Stichting Humankind, en ING.

Barbara van Duin

Barbara van Duin
CCXP

Barbara van Duin is een ervaren en gecertificeerde Customer Experience Expert en innovator. Barbara is de oprichter van in-Novation en traint en coacht professionals al jaren op Customer Experience gebied.