Hoera, geslaagd!
Met veel enthousiasme, inzet en gedrevenheid heeft de eerste trainingsgroep het certificaat “Customer journey mapper” behaald. Van harte gefeliciteerd!
Succesvolle online training Customer journey mapping
Op donderdag 4 mei hebben we met een kleine, zeer gemotiveerde groep de eerste online training Customer journey mapping succesvol afgerond. Tijdens deze training hebben onze deelnemers in een tijdsbestek van 2 dagdelen alles geleerd wat ze weten moeten om zelfstandig, zowel offline als online, een customer journey te kunnen mappen. Aan de hand van echte cases hebben we zo dicht mogelijk op de praktijk gezeten en heeft iedereen het maximale uit de training kunnen halen.
Wij zijn super trots op deze trainingsgroep en we verheugen ons op onze volgende online training Customer journey mapping, die gepland staat voor vrijdag 4 en 11 september 2020.
Meer weten? Vrijblijvend op de hoogte blijven? Of gewoon gelijk aanmelden?
Ben je nieuwsgierig geworden en wil je graag meer weten over onze online training? Of zit je agenda momenteel vol, maar wil je wel graag geïnformeerd worden over onze toekomstige trainingen? Of… is dit de training waar je naar op zoek was en wil jij je gelijk aanmelden? Geen probleem!
Maak je keuze:
■ Ja, ik wil graag meer weten over de online training Customer Journey Mapping.
Zien we je op onze training? Wij hebben er zin!
Barbara & Carmen
Barbara van Duin
Certified Customer Experience Professional (CCXP)
Carmen Phillips
Customer Experience Trainer & Coach