Wij helpen je te vernieuwen vanuit de kracht van jouw organisatie en klanten.

Wij helpen met creatie en het uitproberen van concepten, vanuit eigen kracht en in co-creatie met klanten. Hierbij houden wij twee basis principes aan.

Caring InNovation

Care voor verschillende opvattingen en kennis binnen een organisatie.

  • Wij helpen onze klanten oog te hebben voor de diversiteit aan behoeften, kennis en beleving van hun doelgroepen. Door met klanten, medewerkers, zakenpartners, specialisten en bestuurders het gebied tussen verschillende belevingen en opvattingen te verkennen. Om van daaruit incrementele verbeteringen en vernieuwende concepten te ontwikkelen.
Daring InNovation

Dare om concepten te ontwikkelen en uit te proberen.

  • Meestal ontwikkelen wij vanuit de inzichten en kennis een eerste concept. Om aan te tonen hoe eenvoudig en effectief het uitproberen en het optimaliseren in samenwerking met klanten en medewerkers is.
Meer weten?

Ruim twee op de vijf beslissers beoordelen de innovatiesnelheid van de eigen organisatie als langzaam.

De belangrijkste reden voor deze trage innovatie is volgens 46% een gebrekkige samenwerking tussen de interne teams.

Bron: Februari 2019
onderzoek TNS NIPO

Wij helpen je te vernieuwen vanuit de kracht van jouw organisatie en klanten.

Wij helpen met creatie van concepten en het uitproberen van concepten vanuit eigen kracht en in co-creatie met klanten. Hierbij houden wij twee basis principes aan.

Caring InNovation

Care voor verschillende opvattingen en kennis binnen een organisatie.

  • Wij helpen onze klanten oog te hebben voor de diversiteit aan behoeften, kennis en beleving van hun doelgroepen. Door met klanten, medewerkers, zakenpartners, specialisten en bestuurders het gebied tussen verschillende belevingen en opvattingen te verkennen. Om van daaruit incrementele verbeteringen en vernieuwende concepten te ontwikkelen.
Daring InNovation

Dare om concepten te ontwikkelen en uit te proberen.

  • Meestal ontwikkelen wij vanuit de inzichten en kennis een eerste concept. Om aan te tonen hoe eenvoudig en effectief het uitproberen en het optimaliseren in samenwerking met klanten en medewerkers is.
Meer weten?