Online training – Customer Journey Mapping

De beleving van klanten loopt over meerdere kanalen, is grillig en chaotisch. Er is niet één homogene doelgroep of customer journey. Ook is er niet één afdeling of discipline intern die een volledig beeld van de klant heeft. Daardoor ontbreekt vaak overzicht, focus en samenhang. Als Customer Journey mapper leer je om in korte tijd de klantbeleving te visualiseren, te begrijpen en hierover te communiceren. Je kruipt in de huid van de klant, herkent patronen en ontdekt verbeterpotentieel over kanalen en afdelingen heen.

INHOUD

  • Customer journey mapping in 6 stappen
  • Voorbereiding en facilitatie van een customer journey mapping workshop
  • Scoping en framing
  • Fasering en touchpoint analyse
  • Pijnpunten en momenten van de waarheid
  • Verbetering vanuit perspectief klant én organisatie
  • Klantgericht draagvlak creëren
  • Meten en borgen van veranderingen
  • Praktische tips; do’s en don’ts uit de praktijk

INBEGREPEN

  • Theorie
  • Alle canvassen
  • Certificaat van deelname
  • Vrijblijvend lid van een waardevol netwerk, waar je ervaringen kunt uitwisselen, energie op kunt doen en kunt sparren

DETAILS

  • Training Deel 1: vrijdag 4 sept, 13:00-16:00 uur.
  • Training Deel 2: vrijdag 11 sept, 13:00-16:00 uur.
  • Dit is een online training via Teams.
  • Met oog op kwaliteit hebben we plek voor maximaal 8 personen.
  • Kosten: €310,-

DE TRAINERS

Barbara van Duin (in-Novation) en Carmen Phillips (On Purpose Management) leren je in een tijdsbestek van 2 dagdelen alles wat je weten moet om zelfstandig, zowel offline als online, een customer journey te kunnen mappen.

Barbara van DuinBarbara van Duin
Certified Customer Experience Professional (CCXP)

Carmen PhillipsCarmen Phillpis
Customer Experience Trainer & Coach