Nieuwe samenwerking: in-Novation & Ingrid Wendel
in-Novation versterkt haar service design en innovatie capaciteit met Ingrid Wendel.
Ingrid Wendel, Service Designer
Ingrid is een ervaren service designer en innovator. Als service designer kijkt zij vanuit de behoeften van de gebruikers en naar de signalen van medewerkers en ketenpartners. Door kwalitatief onderzoek te doen met deze betrokken partijen haalt ze waardevolle ervaringen op, die ze analyseert op knelpunten, behoeften en inzichten. Deze analyse resulteert in een gefundeerd voorstel voor een verbeterde klantreis of ideeën voor nieuwe diensten. Aan de hand van creatieve methodes en tools ontwikkelt zij vervolgens samen met de verschillende stakeholders een verbeterde klantbeleving en nieuwe diensten.
Samen helpen we organisaties versnellen
Bij in-Novation ervaren we elke dag opnieuw dat binnen vrijwel iedere organisatie mensen zitten die dagelijks klanten observeren en spreken. Zo ook binnen jouw organisatie! Denk bijvoorbeeld aan de medewerker klantenservice of sales, maar ook aan de monteur. Deze mensen beschikken over een enorme brok aan kennis over het gedrag en de diepe wensen van klanten.
Samen met Ingrid kunnen we nu nog meer organisaties helpen te versnellen – door gebruik te maken van de ervaringen van medewerkers, klanten en partners en deze om te zetten in een verbeterde klantbeleving en nieuwe diensten.
Heb je vragen? Wil je met ons kennismaken? Wil je jouw casus bij ons toetsen?
Vrijdag 8 mei, om 10:00 uur, houden we een gratis en vrijblijvend online spreekuur via Zoom.
Voel je vrij om in te loggen, ook om gewoon hallo te zeggen!
Inloggegevens: https://us02web.zoom.us/j/84766253817
Meeting ID: 847 6625 3817
Deelnemen via telefoon kan ook: +31 20 794 7345 of +31 20 241 0288
Tot dan!
Barbara & Ingrid
Barbara van Duin
Certified Customer Experience Professional (CCXP)